tirsdag 18. januar 2011

praksis uke 3 - kolnes

Denne uken hos kolnes var veldig kjekke! Butikken hadde fått inn mange nye blomster som var veldig spennende å jobbe med. Det jeg begynte med å lage vær 3 like buketter i reir.

Her har jeg brukt et reir, 2 svibler, 6 nellik, 2 krysantemum, 2 ranunkler, pistachia og korall bregne.














Etter på laget jeg 3 dekorasjoner med 4 nelliker, 1 cymbidium orkide, en orkide rot og pinner med pusekatter på.

















På slutten av dagen laget jeg noen små ting. blant annet orkideer oppi en glass skål sammen med stener og bjørnegress og noen snåle små putter med litt blomster i.














Til slutt vil jeg bare vise dere noen av de pene blomstene som var i butikken i dag. Gleder meg veldig mye til å jobbe med litt mer vår og sommer blomster!


















post signature

2 kommentarer: