tirsdag 1. februar 2011

Kolnes 1. februar

Uke 5 var jeg hos kolnes igjen etter en uke på skolen. 
Det var igjen en veldig kjekk dag hos kolnes. Jeg fikk blandt annet lage buketter, dekorasjoner og sette grønt i dekorasjoner som skulle lages. Her kan du se noe av det jeg laget.
Først begynte jeg med å lage en liten dekorasjon.
Her har jeg tatt plastisk rundt oasisen fordi at skålen ikke er helt vanntett. 
I oasisen har jeg brukt pistachia, bjørnegress, pinner, skimmia, ranunkler og chrysanthemum.




Etterpå laget jeg to like dekorasjoner. I disse hadde jeg to forskjellige chrysanthemum, nelliker, skimmia, pistachia, syrin og korall bregne.


Her har har jeg laget en tett rund bukett i rosa.


Til slutt før jekk gikk hjem laget jeg 3 skåler med grønt i. 
Her brukte jeg korall bregne og pistachia.


post signature

1 kommentar: