tirsdag 1. mars 2011

Kolnes uke 9

I dag startet jeg med å lage 8 dekorasjoner. 2 store, 3 mellom store og 3 små.
Jeg brukte de samme blomstene i alle jeg laget som var nellik, grein roser og skimmia. Disse ble veldig søte.

Her er utstyret jeg brukte. Kniv, skål, oasis og plastikk.
Plastikk slik at vann fra oasisen ikke skulle leke ut av vasen. 


Her er resultatene fra alle. Nellikene er hvite, men kamera har gjort dem grønne.
Her er de to store.

Mellom store dekorasjoner.

Store med 3 små dekorasjoner.

Deretter laget jeg 6 formale buketter. 
3 med crysanthemum, nellik, snake gras, steel gras, gåsunger og aspedistra blad(ikke på bilde)

Slik ble den første buketten.


De 3 andre bukettene var det løvemunn, nellik, ranonkler, steel gras og aspedistra blad i.

Slik ble denne buketten.


På slutten av dagen hjalp jeg til med å legge stener i 35 skåler som skulle være sammen med cymbidium orkideer til et arrangement 




post signature

1 kommentar: