torsdag 7. oktober 2010

Arbeid med Tommy Eide dag 3.

I dag skulle vi lage hjerte ut av ståltråd.
Først tok vi masse ståltråd og surret sammen i en stor ball før vi begynte å forme det som et hjerte etterpå.


















Deretter la jeg mange bjørnegress inni hjerte.

















Så la vi erika lyng og to orkideer på hjerte. Den ene orkideen la jeg inni hjerte for å skape dybde. Til slutt hang jeg det opp i taket.




















Når det store hjerte var ferdig laget jeg et mindre hjerte med samme teknikk, men i dette hjerte hadde jeg heller hymericum bær inni i stede får blomster.

















På slutten av dagen fikk vi en siste oppgave hvor vi skulle tvinne sammen en rekke med kongler med ståltråd og så forme og dekorere den etterpå.




















post signature

1 kommentar:

  1. Nydelig form på hjertene du laget. Kjempefint konglearbeid:)

    SvarSlett