torsdag 7. oktober 2010

Arbeid med Tommy Eide dag 4.

Torsdag var vi ute halve dagen og skulle lage landart.
Gruppen jeg var på begynte å lage landart i en liten dam. Vi valgte å lage et landskap i den med bro, badebrygge, båter og litt andre ting for å få dammen litt mer spennende.
Her er resultatet.

















Dette gikk veldig fort så vi fant heller et tre som vi dekorerte med blader og slik og så la vi noen pinner i midten av treet slik at det så ut som en stor stol eller lignende.

















Siste oppgaven vi fikk før vi gikk inn var og sette en bøtte på gresset og legge gress rundt dem og så ta bort bøtten slik at vi fikk et helt rundt hul i midten. Slike laget vi mange av slik at det så kult ut fordi som gikk forbi.















Når vi kom tilbake til skolen fikk vi en nye oppgave som var veldig spennende. Vi skulle lage et tre av ståltråd. Jeg begynte å snurre en hel ståltråd rund en bok og så klippet jeg den av i midten og brettet den ut slik at det ble mange lange ståltråder sammen. Deretter surret jeg dem sammen i midten og delte den ene enden i to.


















Så skulle vi ha en kongle helt nede i enden så jeg snurret noen av ståltrådene rundt den slik at den hang fast.

















Så etter masse snurring av ståltråd ble jeg til slutt ferdig. Dette ble resultatet.

















post signature

1 kommentar: