tirsdag 19. oktober 2010

Utplassering tirsdag 19. oktober

Etter å ha vært utplassert på Madla valgte jeg å være på en blomsterbutikk i byen. Her stortrivdes jeg. Jeg fikk være med å lage mye fint. Noe av det jeg laget var blant annet runde lukket buketter, både store og små, mer luftige buketter og noen søte små hjerte.

Her har jeg brukt en hortensia med en vanda orkide på toppen.
Underlaget består av mose, lyng og en sort gras/høy type og festet alt med pyntetråd.














Her har jeg laget en litt mer frodig bukett. Jeg brukte også en hortensia i starten her og så har jeg bare tilsett flere blomster og tatt dem lengre ut i kantene + mye grønt slik at buketten skulle se større ut.

















På slutten av dagen laget vi noen hjerte med bruk av en en tykk og bøyelig ståltråd og så surret blader rundt formen.
































post signature

1 kommentar: